Email pro zákazníky

Pro okamžitou pomoc využijte telefon

Zákaznická linka

Pracovní den od 7:15 do 14:00

Jídlo domŮ nebo do práce 

JAK TO FUNGUJE ?

Potřebujete dobré jídlo na oběd domů nebo do práce? Tak to jste tady správně. KRAJAN nabízí dobré jídlo za dobrou cenu. Služba je určená pro jednotlivce a malé firmy s odběrem do 10 jídel na den. Nabídneme vám čerstvé teplé jídlo každý den a k tomu si můžete přiobjednat i chlazená jídla ze stálé nabídky např. na víkend nebo na večeři.

2. Založte si zákaznický účet,

kde budete moci vytvářet objednávky.

1. Ověřte si, zda jste na

našich rozvozových trasách.

3. Přihlašte se a vyberte si jídla nebo

jiný náš produkt.

Rozvozové trasy

 
 

Časté otázky

Jedná se o čerstvé (teplé) jídlo?

Ano. Jídla jsou čerstvá, vaříme je pro vás každé ráno. Můžete si také objednat chlazená jídla, ta jsou ale v samostatné nabídce.

Je nutné si založit účet?

Ano. Abychom vám mohli jídlo doručit, musíme znát vaši adresu nebo telefon pro případné dotazy. Nemusíte se bát, všechny údaje spravujeme dle GDPR.

Jak můžu jídla objednat?

Po založení účtu se do něj přihlásíte a vyberete si jídla, která vám následně přivezeme. Pokud např. nemáte trvalý přístup k internetu nebo přihlašujete jinou osobu, můžete nás kontaktovat telefonicky. Každý týden také rozdáváme papírové jídelníčky.

Vaříte o víkendech?

Jídla rozvážíme ve všední dny mimo státní svátky. Pokud chcete jídlo i na víkend, není nic jednoduššího, než si na pátek přiobjednat pár chlazených jídel.

Potřebuji jídlonosiče?

Ne. Jídlonosiče jsme kompletně nahradili hygienickými jednorázovými miskami, které jsou zdarma.

Kolik to stojí?

Ceny za naše služby naleznete v aktuálním ceníku. Doručení do patra řešíme individuálně podle typu ztížení doručení. U bytových domů doručujeme do společných prostor v přízemí bytového domu.

Kdy mi přivezete jídlo?

Jakmile si vytvoříte účet, začleníme vás do naší pravidelné rozvozové trasy. Všechna jídla doručujeme od 8:00 do 12:00 hodin. Po prvním doručení, kdy se řidič seznámí s místem doručení, se čas doručení ustálí.

Jak se platí?

Každý nový zákazník má nastavenou platbu převodem, kdy vám zašleme na váš email fakturu. Můžete ale také požádat o platbu v hotovosti. Zaplatíte pak řidiči hotově (i ve stravenkách) na základě vystaveného předpisu. Obě platby probíhají zpětně po ukončení kalendářního měsíce.

Do kdy si můžu objednat nebo změnit objednávku?

Své objednávky můžete libovolně vytvářet nebo upravovat vždy nejpozději do 13:00 hodit předchozí pracovní den. Jednoduše si ve svém účtu buď jídlo objednáte nebo zrušíte.