
Jídlo domŮ nebo do práce,
JAK TO FUNGUJE ?
Rozvoz obědů
Potřebujete dobré jídlo domů nebo do práce? Nechte to na nás a my se postaráme o váš spokojený žaludek. KRAJAN nabízí dobré jídlo za rozumnou cenu. Služba je určená pro jednotlivce a menší firmy. Vybírat můžete jak z teplých jídel, která vaříme čerstvá každý den, tak i ze stále nabídky hotovek, která se hodí na víkend nebo na večeři.
Cena obědů
Hlavní jídlo
Polévka 0,4L
Doprava
109 Kč
15 Kč
zdarma
Časté otázky
Jedná se o čerstvé (teplé) jídlo?
Ano. Jídla jsou čerstvá, vaříme je pro vás každý den. Můžete si také objednat hotovky, ty jsou ale v samostatné nabídce.
Jak můžu jídla objednat?
Abychom vám mohli jídlo doručit, musíme znát vaši adresu nebo telefon, proto je nutné si založit účet. Založení účtu je jednoduché, zvládnete to do 2 minut a pak si můžete hned objednat.
Do kdy si můžu objednat nebo změnit objednávku?
Své objednávky můžete libovolně vytvářet nebo upravovat vždy nejpozději do 13:00 hodin předchozí pracovní den. Jednoduše si ve svém účtu buď jídlo objednáte nebo zrušíte.
Vaříte o víkendech?
Jídla rozvážíme ve všední dny mimo státní svátky. Pokud chcete jídlo i na víkend, není nic jednoduššího, než si na pátek přiobjednat pár hotovek.
Potřebuji jídlonosiče?
Ne. Jídlonosiče jsme kompletně nahradili hygienickými jednorázovými miskami, které jsou zdarma. Tyto jednorázové misky jsou plně recyklovatelné.
Vynášíte do patra?
U bytových domů doručujeme vždy do společných prostor v přízemí bytového domu. Ostatní doručení do patra (např. pro ordinace lékařů) řešíme individuálně.
Kdy mi přivezete jídlo?
Jakmile si vytvoříte účet, začleníme vás do naší pravidelné rozvozové trasy. Všechna jídla doručujeme nejpozději do 12:30 hodin daný den. Čas doručení se může každý den mírně měnit na základě dopravní situace nebo přijatého množství objednávek.
Jak se platí?
Každý zákazník má nastavenou platbu na fakturu. Platba probíhá zpětně po ukončení kalendářního měsíce. Do pár dní vám tedy zašleme na váš email fakturu, kterou můžete uhradit dle potřeby převodem z účtu nebo například QR kódem. Hotovostní platby ani stravenky nepřijímáme.
Co když nepoužíváme internet?
Stačí nás kontaktovat telefonicky a domluvíme se. Každý týden rozdáváme pro seniory bez přístupu k internetu papírové jídelníčky. I tak je ale zapotřebí mít někoho s emailovou adresou, aby se postaral o platbu faktury zaslané na email.